KURZY V KLADNĚ

Kurz je zaměřen na rozvoj všech oblastí školní zralosti. Systematicky připravuje děti na nástup školní docházky. Oblasti jsou rozvíjeny formou her a vypracováváním autorských pracovních listů. Skupinový kurz je určen pro skupinu 7-10 dětí ve věku 5-7 let a má celkem 10 setkání, které jsou následně zakončeny individuální konzultací s rodiči.

Kurz je zaměřen na rozvoj grafomotoriky společně s dalšími oblastmi, které s jejím rozvojem neoddělitelně souvisí. K rozvoji grafomotoriky je zapotřebí zaměřit pozornost také na rozvoj zrakového vnímání, jemné a hrubé motoriky, prostorové orientaci a pracovní zralosti. Tyto konkrétní oblasti jsou rozvíjeny formou her a vypracováváním autorských pracovních listů zaměřených především na oblast grafomotoriky. Skupinový kurz je určen pro skupinu 7-10 dětí ve věku 5-8 let a má celkem 10 setkání, které jsou následně zakončeny individuální konzultací s rodiči.

Tento kurz slouží všem dětem, které mají potíže v sociální oblasti. Je zaměřen na rozvoj emoční inteligence, sebedůvěry, sebepoznání a napomáhá dětem k utváření pozitivních vztahů v kolektivu.

Skupina je zaměřená na nácvik a podporu sociálních dovedností, především na schopnost rozpoznávat a zacházet s emocemi sebe a druhých, na verbální a neverbální komunikaci s vrstevníky, nácvik zvládání krizových situací. Program má formu praktických cvičení a získávání zpětné vazby od ostatních. Nedílnou součástí je prostor pro aktuální témata účastníků.

Vrstevnická skupina je určená pro děvčata a chlapce z 1.-3. třídy. Zájemce rozdělujeme do skupin dle věku, ale i povahových rysů. Často se jedná o děti, které mají obtíže při komunikaci v třídním kolektivu, mnoho si nevěří nebo mají pocit, že jim nikdo nerozumí. Snažíme se děti naučit korigovat vlastní impulzivitu a utvářet si adekvátní náhled na své chování a jednání. Skupina je také vhodná pro všechny, kteří na sobě chtějí pracovat a chtějí se o sobě dozvědět něco nového.

Kurz je veden dvěma lektory s kapacitou skupiny 7-10 dětí. Po závěrečné lekci probíhají individuální konzultace s rodiči, kde rodiče dostanou odbornou zpětnou vazbu od lektorů kurzu. V některých případech je možné naplánovat i individuální vedení dětí s potížemi v sociální oblasti. Například v případě, že dítě nelze zařadit do skupiny.

Tento kurz slouží všem dětem, které mají potíže v sociální oblasti. Je zaměřen na rozvoj emoční inteligence, sebedůvěry, sebepoznání a napomáhá dětem k utváření pozitivních vztahů v kolektivu.

Skupina je zaměřená na nácvik a podporu sociálních dovedností, především na schopnost rozpoznávat a zacházet s emocemi sebe a druhých, na verbální a neverbální komunikaci s vrstevníky, nácvik zvládání krizových situací. Program má formu praktických cvičení a získávání zpětné vazby od ostatních. Nedílnou součástí je prostor pro aktuální témata účastníků.

Vrstevnická skupina je určená pro děvčata a chlapce z 4.-6. třídy. Zájemce rozdělujeme do skupin dle věku, ale i povahových rysů. Často se jedná o děti, které mají obtíže při komunikaci v třídním kolektivu, mnoho si nevěří nebo mají pocit, že jim nikdo nerozumí. Snažíme se děti naučit korigovat vlastní impulzivitu a utvářet si adekvátní náhled na své chování a jednání. Skupina je také vhodná pro všechny, kteří na sobě chtějí pracovat a chtějí se o sobě dozvědět něco nového.

Kurz je veden dvěma lektory s kapacitou skupiny 7-10 dětí. Po závěrečné lekci probíhají individuální konzultace s rodiči, kde rodiče dostanou odbornou zpětnou vazbu od lektorů kurzu. V některých případech je možné naplánovat i individuální vedení dětí s potížemi v sociální oblasti. Například v případě, že dítě nelze zařadit do skupiny.

Tento kurz slouží všem dětem, které mají potíže v sociální oblasti. Je zaměřen na rozvoj emoční inteligence, sebedůvěry, sebepoznání a napomáhá dětem k utváření pozitivních vztahů v kolektivu.

Skupina je zaměřená na nácvik a podporu sociálních dovedností, především na schopnost rozpoznávat a zacházet s emocemi sebe a druhých, na verbální a neverbální komunikaci s vrstevníky, nácvik zvládání krizových situací. Program má formu praktických cvičení a získávání zpětné vazby od ostatních. Nedílnou součástí je prostor pro aktuální témata účastníků.

Vrstevnická skupina je určená pro děvčata a chlapce z 7.-9. třídy. Zájemce rozdělujeme do skupin dle věku, ale i povahových rysů. Často se jedná o děti, které mají obtíže při komunikaci v třídním kolektivu, mnoho si nevěří nebo mají pocit, že jim nikdo nerozumí. Snažíme se děti naučit korigovat vlastní impulzivitu a utvářet si adekvátní náhled na své chování a jednání. Skupina je také vhodná pro všechny, kteří na sobě chtějí pracovat a chtějí se o sobě dozvědět něco nového.

Kurz je veden dvěma lektory s kapacitou skupiny 7-10 dětí. Po závěrečné lekci probíhají individuální konzultace s rodiči, kde rodiče dostanou odbornou zpětnou vazbu od lektorů kurzu. V některých případech je možné naplánovat i individuální vedení dětí s potížemi v sociální oblasti. Například v případě, že dítě nelze zařadit do skupiny.

Tento kurz slouží všem dětem, které mají potíže v sociální oblasti. Je zaměřen na rozvoj emoční inteligence, sebedůvěry, sebepoznání a napomáhá dětem k utváření pozitivních vztahů v kolektivu.

Skupina je zaměřená na nácvik a podporu sociálních dovedností, především na schopnost rozpoznávat a zacházet s emocemi sebe a druhých, na verbální a neverbální komunikaci s vrstevníky, nácvik zvládání krizových situací. Program má formu praktických cvičení a získávání zpětné vazby od ostatních. Nedílnou součástí je prostor pro aktuální témata účastníků.

Zájemce rozdělujeme do skupin dle věku, ale i povahových rysů. Často se jedná o děti, které mají obtíže při komunikaci v třídním kolektivu, mnoho si nevěří nebo mají pocit, že jim nikdo nerozumí. Snažíme se děti naučit korigovat vlastní impulzivitu a utvářet si adekvátní náhled na své chování a jednání. Skupina je také vhodná pro všechny, kteří na sobě chtějí pracovat a chtějí se o sobě dozvědět něco nového.

Kurz je veden dvěma lektory s kapacitou skupiny 7-10 dětí. Po závěrečné lekci probíhají individuální konzultace s rodiči, kde rodiče dostanou odbornou zpětnou vazbu od lektorů kurzu. V některých případech je možné naplánovat i individuální vedení dětí s potížemi v sociální oblasti. Například v případě, že dítě nelze zařadit do skupiny.

Nabízíme bezpečné prostředí pro sdílení a zpracování pozitivních i negativních emocí spojených zejména s obdobím dospívání.

Témata: problematické vnímání sebe sama, obavy, jak mě vidí okolí, jak mě vnímají druzí, jak vnímám svoje tělo a svoje JÁ, sdílení emocí, práce s negativními emocemi, vlastní image, strategie zvládání stresu, sebepojetí a sebevědomí, podzimní nálady, mindfulness a mnoho dalších.